2008-07-18

Plugg och åter plugg, tjejkväll =)

Idag måste jag plugga som aldrig förr, har fått ny tid för mitt prov på måndag klockan 13.00.
Spänd men har 3 dagar på mig nu och nu ska jag plugga hela helgen måste det vill ju klara det självklart.

Tänkte ta in en bild på min misse jag kallar henne fast hon heter Emo.

Kanske ska ta emot en till katt nu igen, fast en kattunge denna gång Mabel som ska ge bort dem och jag är så sugen för en katt som heter pipi men är samtidigt lite rädd för vad Emo kommer säga denna gång...
Ska nog slänga in en bild på pipi med, vilken sötnos va? :)
Inte jätte bra bild men gud så söt,

Ikväll kommer Anna hit och vi ska mysa lite med vin tror jag det blir och lite chips och dipp hoppas Sofia orkar komma förbi en sväng med :)

Så innan dess blir det städa, tvinga upp Robin ur sängen få han städa någon del av lägenheten innan han åker och jobbar. Skönt ha det städat inför helgen sådär :)
När man bara ska sitta hemma och plugga :(
Men skönt få det gjort och ur världen.

Jag vill ha en egen som där banner där uppe, hur gör man en sån?
Jag är kass på sånt, tur man ska gå webbdesign till hösten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar