2008-07-28

Värmeslag

Tror jag får värmeslag snart, så himla varmt och vi har inte hunnit fått en takfläkt än men det kommer antagligen idag eller imorgon :)
Sitter här och dricker vatten ur en rosa vattenflaska och spelar Zuma tack Malin för tipsen hade råkat glömma vilket bra tidsfördriv det är.
Idag ska man tvätta också har 2 stora ikea påsar dem blåa ni vet, och en stor full tvättkorg, inte kul alls tvätta i värmen. Har städat lite idag, diskat och sånt.

Snart kommer all glass i frysen vara slut, måste iväg handla lite mat snart någon som känner anmäler sig frivilligt att skjutsa?
Colan var billig på maxi så måste dit det är ju så gott svalka sig med i värmen, såg på tv 4´s hemsida att det skulle bli regn i kväll skulle vara skönt.

Har faktist badat lite i helgen :)
Blev ingen brännboll för mig och Robin var helt slut efter värmen kände oss allmänt hängiga.
Men fredag är bröllopet och jag vet inte vad jag ska ha på mig än . panik snart.

Ska gå kolla om det finns tid redan nu så man kommer igång snart, sen ska jag försöka laga lite mat, om det går äta något i den här värmen.
Vad ska ni göra idag?
Jag skulle verkligen vilja åka bada, men jobbigt ta sig till stranden när det är en bit bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar