2008-08-13

Gårdagen

Sov jätte dåligt inatt vaknade och somnade om hela natten och kände mig jätte konstig dem små korta stunderna jag var vaken, Drömde mardrömmar inte så kul.

Var borta jätte länge igår kom hem lagom till klockan kvart i 10 ungefär fast var i stan en sväng med Daniel skulle köpa en bok till sin syster och sen kollade vi lite på stan med, var på Ikea ganska länge, tog en lång fika paus också, När vi väl kom ut var klockan 8 då gick vi till maxi och handlade där nästan en timme, 45 min kanske det var, vi fick vänta på bussen ett tag och det började regna inte så trevligt. Men kom hem med 2 påsar i alla fall.

Köpte rosa diskborstar på Ikea hehe, och djupa tallrikar, handlade lite utanför där med lite chokladbollar och damsugare gott fika :)

Har kollat lite på os inget som lockar mig direkt, men kul om svenskar vinner andra nordiska länder går bra med men helst svenskar :)

Ska väl göra mig i ordning snart och gå till bibblan plugga som vanligt (andra dagen nu)
Måste baka bröd idag med, och städa köket sånt som behövs ibland.

Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar