2008-08-24

Tvättdag

Vi skulle egentligen till våra kära grannar Lina och Johan på middag idag, men det blev flyttat till tisdag , så tog vi en tvätt tid idag och blir tvätta hela eller ja halva dagen, skönt få det gjort.

I fredags så städade vi möblera lite om, och i lördags städade vi lite till och jag pluggade och sen på kvällningen kom David,Per och Daniel på besök vi satt drack lite och tjöta en massa, det var trevligt och roligt fast det var lite folk.

Så jag ska väl sätta fart med geografin snart för sen i kväll ska vi över till min mamma en sväng, Emo har inte varit hos mormor på ett tag och saknar säkert grädden :P

Tar upp lite bilder från igår senare när jag orkar :)

1 kommentar:

  1. Skönt med rena kläder. :) Det är väl tvättardags här också snart...

    Visst är det synd om honom. Och ja, tratten är jättestor. Men det är väl så den ska vara. Annars sitter den inte bra runt halsen på honom. Och det är ju meningen att han inte ska kunna nå och slicka såret där bak.

    Ja, jag hoppas åtminstone han blir lugnare. Igår och hittills idag har han varit ganska lugn i alla fall. :)

    Jo, de sa 2100 först, men de hade väl inte riktigt räknat på allt då. Det är ju en del saker som kostar.

    SvaraRadera