2008-08-21

Tangetbord problem

Det började med shift knappen inte funkade som det skulle tänkte jag ta bort den rengöra lite, fick inte tillbaka den ordentligt, nu när jag väl har löst det har det lossnat en svart gummi plupp som ska sitta fast på tagentbordet ser ut som något sorts lim har suttit där, men jag vågar inte limma tillbaka den ifall jag sabbar allt ihop då.

Ingen som har någon bra idé ?

Idag är det ingen bra dag, mår inte så bra, blev yr och jätte trött. Druckigt för lite vatten misstänker jag, Så får väl försöka dricka några glas. Får plugga lite hemma idag så jag slipper känna mig dum som inte gick till skolan.

Fick i tangenter nu, men nu är den seeg som attans istället, att trycka ner alltså :(

Men idag är jag sugen på laga något nytt och spännande till mat idag :)
Ska kolla runt lite på nätet kolla vad man hittar :)

1 kommentar:

  1. Oj. Jag visste inte ens att det gick att ta bort knapparna på tangentbordet... :P Det är åtminstone inget som jag försökt eller lyckats med. :P

    Jobbigt att inte må bra. Det kan nog stämma att du dricker för lite och får lågt blodtryck. Hoppas det blir bra snart igen.

    SvaraRadera