2008-08-17

Skoldags igen

Ja imorgon börjar skolan igen, kul eller ja roligt med lite nyare kurser :)
Lite photoshop och datorkunskap det är väl dem roligaste kurserna, sedan blir det föreningskunskap, samhällskunskap b och svenska b(igen), hoppas jag klarar det nu alltså, vore riktigt jobbigt annars, Nej nu i höst ska jag ta mig i kragen och plugga mer hemma eller på universitets bibblan ganska bra där faktist och Robin vill jag ska följa med han även i höst för han tyckte om plugga med mig där :)
Kul nu när Malin ska gå där också min babe :)

Jo på ljuspartyt köpte jag eller ska köpa 12 ljus som ska dofta så gott så :D

Nej nu är det dags för sängen, glömde efit idag :/ tyvärr, men nästa gång är jag på :)

3 kommentarer:

  1. haha vi kan plugga tillsammans alla tre :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra i skolan. :)
    Vad roligt med ljusparty. Det är så mysigt med ljus!

    Okej. Det har det varit i recepten jag hittat också. Men jag hade ingen tomatpure och ingen köttbuljong hemma. Så då fick det bli krossade tomater och ketchup. Och nu dagen efter när jag åt en matlåda med det så var det faktiskt riktigt gott. Så jag lyckades! :D

    Det vore jätteroligt att ses. Får se ifall vi hinner med. Du ska inte till Marre då? Hihi.

    Blev det någon städning under kvällen? Eller skippade du det?

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du fick städat... Härligt att slippa gruset på golvet. :P Det blir det mycket av här hemma kan jag ju meddela. :P

    Okej, I see... Någon utgång lär det nog inte bli. Eftersom A kör bil så blir det inget drickandes för hans del. Vi åker hem lite senare på kvällen / natten.

    Ja, det är ju sant. :) Det vore trevligt. Det tycker jag absolut vi ska! :D

    Andreas läser systemvetenskapliga programmet.

    SvaraRadera