2008-08-27

Middags mys

Igår så vad jag och robin över till Lina och Johan vi fick god lasange och blåbärspaj till efterätt jätte gott :) Vi spelade lite spel och umgick bara det var jätte kul :)
Måste vi göra om, får bjuda hit dem någon dag snart, för det var riktigt kul :)

Veckan går fort som vanlig, har äntligen hittat en vår/höst jacka lite tunnare än vinterjacka, men tror jag ska åka ner och byta den till en storlek större, för det var lite trång med tröjor under men bara t-shirt satt den bra men så kan jag ju inte gå i höst när det blåser och blir kallt.

Igår bakade jag chokladmuffins, fick tipset av Michaela att göra det ur 7 sorters kakor , och det receptet var jätte bra .
Lina och Johan fick en påse hoppas dem gillade/gillar dem .
Hihi Hembakat är bäst :)

Nej nu ska väl jag fortsätta med mitt pluggande, btw har lånat ut kameran så blir inte efit idag heller. sorry.
Men nästa gång då har jag kameran tillbaka :)

1 kommentar:

  1. Ååh, vad gott. Kul att bli hembjuden sådär. :)

    Härligt med ny jacka. Det skulle jag också vilja ha.

    Ååh, du tog det receptet. Visst blev de goda!? :D Fast senast jag gjorde dem så gjorde jag något fel och de blev torra och platta. :/

    Attans att det inte blev något EFIT för din del idag. Hoppas du är med nästa gång. :)

    Ja, dagarna brukar ju gå så fort. :) Så snart är han av med kragen.

    SvaraRadera