2008-08-28

H&M beställning

Tänkte passa på beställa från h&m idag för det är clubbdag 10% på allt idag.
Jag åkte ner för byta min jacka men den fanns inte i en storlek större eller mindre fast däremot i grönt så provade den i en storlek större och det satt bra, så jag tänkte beställa från hms hemsida istället med rabatten sparar man in frakten också, fast den är inte så jätte dyr ändå :)

Jag behöver lite råd, vill köpa den tröjan/cardigan i lila men vad för kläder under kommer passa till det?
Blir nog snart en svart som jag vet jag kan ha till allt möjligt.





















Bilden lånad från h&m hemsida.

1 kommentar:

  1. Blåa, svarta, gråa och vita jeans passar ju bra. Eller kanske en svart kjol med vita leggings?

    Kul att beställa lite nytt. Det skulle jag också vilja göra.

    Jo, fingret är fortfarande inte sig likt. :/

    Ja, fast det lär bli lite trångt när hon är här eftersom hon är så stor och våran lägenhet är ändå ganska liten. Hihi. :P

    Trevlig helg du också!
    Kram

    SvaraRadera