2008-09-01

Musli

Sitter här och äter musli och försöker vakna till, så man kan plugga och senare äta lunch och åka till skolan.

Har 3 krockar på mitt schema, ett på måndagar idag då jag får välja photoshop eller engelska , jag väljer alltid photoshop eftersom jag har engelska 2 gånger i veckan och photoshop 1 gång.
Tisdagar datakunskap eller samhäll tror jag det är och onsdag engelska och svenska, Och just nu behöver jag vara på alla lektioner jag kan, men lite svårt när många av dem är samtidigt.

Jag beställde aldrig tröjan för det var väntetid till i mitten/slutet av oktober, kan jag lika gärna kolla inne i stan, fast så himla rörigt där nu när dem bygger om.

Jag hittade förresten min jacka inne i stan fanns en 40 och en 42. 40 satt bra med tröja under lite lång i armarna och kanske lite pösig vid handlederna men det går ju sy lite bara, hellre det än för liten jacka, storlekerna på hm är konstiga, jag fick ta 34 på mitt Linne för 36 var för stort men på jackorna behöver/behövde jag 40.
Undra vilka människor dem syr efter egentligen.

Var på fest hos Sofia i lördags, drack lite vin och drinkar, blev väldigt prat glad tror jag hoppas ingen tyckte illa om det. Vid 10 gick dem till bussen för åka ner till koriander, jag kommer inte in där så jag åkte hem (jag visste om det innan) spelade lite och sov så skönt så :)

Igår gick tiden jätte sakta, jag lagade både lunch och middag vi kollade på film med, Fool´s gold.
Riktigt rolig :)

Vad har ni gjort i helgen?

Och Malin vi får försöka ses snart du är ju ändå så nära hela dagarna ^^,

1 kommentar:

  1. Konstigt att lektionerna krockar sådär... Det ska de väl inte göra? :S

    Mm, det är ett under det där med storlekar. Att det kan skilja så mycket från storlek till storlek och plagg till plagg. Det är sjukt.

    Vi köper alltid Felix vitlöksdressing. :)

    Tack så mycket. Det ska bli roligt att vara med i kören. Ikväll är det dags för första lektionen! :)

    Aha, trist med väntetid. :/ Hoppas du hittar något i stan. Har de byggt om något där igen? :O

    SvaraRadera