2008-09-10

Onsdag

Idag blir det plugga lite allt möjligt, ett arbete ska vara inne i morgon, fredag prov förhoppningsvis klarade jag matte provet jag gjorde i fredags så då kan jag göra det andra på måndag eller tisdag vilket vore skönt.

Jag kollade vilka utmärkande drag mina grannar hade

Utmärkande drag
  • Unga
  • Lågutbildade
  • Singlar
  • Låginkomsttagare/Ej inkomsttagare
  • Hyresrätt i storstadsförort/Mellanstor stad
  • Hög andel utlandsfödda
  • Förändringsbenägna kollektivister

Haha vet inte riktigt alltså, en del stämmer säkert men dem har glömt studenterna och samborna många som bor här är ju sambos^^,
Kollektivister känner jag inte direkt igen.
Nä jag är skeptisk, men kul göra tester ibland.

Kolla din gata här

Idag ska jag laga lasagne för Robin ska komma hem hjälpa mig plugga, tur va så det blir något gjort här. Verkar bli oväder blåder mycket och molnen ser gråa och daskiga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar