2008-09-14

I-lands problem.

Jag har inget internet hemma, com hem är korkade jag sa upp det och frågade när det skulle ta slut dem svarade i måndadskiftet går inte mitt i månaden då min bindnignstid tog slut ochjag har betalat för hela september men igår slutade det funka. Störande vi får ringa kolla om dem sätter på det igen eftersom vi har betalat för hela månaden både bredband och tv, tv funkar än konstigt nog men slutar väl snart med det också, alltså dem extra kanalerna vi har inte dem vanliga man får.

Så om ni vill mig något får ni ringa så man gjorde förr ni vet ;)

Bara man behöver internet jag ska skriva en inlämningsuppgift och vart hittar man info till det jo internet, ska göra en uppgift i photoshop vart skickar man den till läraren jo genom mailen som behöver internet, banken jo internet. Blir så irriterad hur kan man bara avsluta det om jag har betalat för hela måndagen.

Beställde från brerdbandsbolaget igår och skrev i studentkorts nummer och så, står det ska vara studentrabatt, någon som vet hur det funkar? För stod 349 kr för bredband och sen rabatten dras vid fakturan, för stod på en annan sida 279 för bredband med studentkortet, så då borde dem väl dra av den skillnaden va? rädd det bara ska krångla känns som det krånglar ganska mycket för mig för såna här saker.

Nej fortsätta plugga snart, är i bibblan vid kau datorn är knäpp och tjutar till massor ibland.
ska försöka bli klar så jag kan åka iväg till maxi sen handla lite och kanske äta korv :)

/Leaah

1 kommentar:

  1. Ja, Comhem e helt värdelöst! exakt samma problem på Hammarö när ja e där, det funkar inte varannan dag å iblann funkar inte hemtelefonen.. sen e det segt o ringa supporten + en massa annan strul o hur segt som helst.
    Du gör helt rätt i att byta, tack o lov har jag Internet gratis här i Norrland o det e 8 ggr snabbare :D
    Vi ses på Halloween :D Kram

    SvaraRadera