2008-09-29

Sjukling vid internet igen...

Vi har äntligen internet igen, med com hem för bredbandsbolaget gick visst inte att få vilket vi eller ja Andreas och Jimmy ringde och kollade upp. Bredbandsbolaget kunde ju faktist skickat ett brev ett mail bara sagt det går tyvärr inte hos er, då ska det inte stå det går på deras hemsida när man söker adress. Så blev Comhem igen det gick 2 dygn efter jag beställde det tills vi hade det vi ringde och klagade för skulle haft det redan i lördags så sa dem hon måste logga in hur sjutton ska jag kunna logga in när modemet inte hittar internet sen starta hon om porten tror Jimmy och sen funkade det igen. För hade ju provat startat om modemet några gånger redan innan vi ringde.

Jag är sjuk började förra veckan på tisdagen. Kände mig piggare i helgen träffade Michaela det var kul var ju jätte länge sen, vi åt tacos kollade på fim Love guru inte alls en bra film, enligt mig Michaela var inte heller så förtjust i den men grabbarna(Robin och alex) verkade gilla den.
Tyvärr tog jag inga kort för har inte hämtat mig kamera än, Men kolla in hos Mickan hon lägger nog upp dem snart.

Ush känns som jag är sjukare idag, hostar mer och mer nu, typiskt.
Dricker mycket te med honung och ingefära hoppas det funkar.
Inga tips på bra huskurer någon?

Känner mig helt borta i huvudet, lovad följa med jimmy och kolla på soffa sen hoppas jag hinner piggna till lite, kan vara skönt med frisk luft och kanske handla lite vitlök oh laga god chili con carne sen till mat så kankse man blir friskare om det är en del vitlök i. Hoppas kan man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar