2008-09-07

Bakning och film time :)

Har nyss bakat en rulltårta så gott så :) Kollat på film idag, madagaskar, det är rolig som vanligt.

Var ju på bio och såg wall e, den var söt och rolig :)

Nu är man ensam igen, för Robin är hundvakt igen, fast han syster är där nu, men tydligen orkar han inte krångla hem. Antagligen blir han borta tills torsdag, kommer bli ensamt riktigt ensamt, men ja vad ska man göra, ja kan ju vara med, men vill inte lämna Emo till min mamma för vi ska passa hunden, när en av oss kan göra det.

Imorgon ska jag till mamma äta middag och sen till Daniel och se på film och han ska plugga med mig, får se hur jag ska göra bara, kan inte låta Emo vara ute eller inne hela dagen. Får be Daniel komma hit om han känner sig friskare helt enkelt.

Ska snart gå lägga mig läsa lite och sen sova för imorgon ska jag upp vid 8 för plugga och vänta på mail från min lärare och hoppas jag klarade provet så att jag bara har ett kvar att göra så är kursen klar.

Har varit pratat med syon häromdagen hon upplyste mig om att poängena för engelskan inte räknas in i slutbetyget utan bara för csn så bytte till religion b istället, och nu har jag bara en krock på schemat :) Jätte skönt :)
Slipper man hamna efter så mycket .

ha det bra alla :)

/ Leah

1 kommentar:

  1. Hejsan Leah!

    Tack för dina rader inne hos mig. Vilket vackert namn du har. Min dotter skulle ha fått det namnet men det stod mellan Leah eller Norah det blev det sistnämnda. Jo jag har receptet till dumlekakorna jag måste söka efter det bara. Kommer in senare med det bara jag kommer i håg, annars får du påminna mig ;)

    Ha en bra dag! Mvh Marie

    SvaraRadera