2008-09-30

Gah sjuker än och smutsiga tassar

Jag hatar och vara sjuk, hostar nyser vart annat.
Tipsa om hurskur snälla :)

Emo kom in med dem mest skitiga tassarna jag sett var bara tvätta dem, det gillade hon inte. Och nu har hon snott min data stol så får sitta lite halvt på sniskan. Hon flyttar sig inte heller bara ligger där. Ja csn krånglar än, ska det nånsin sluta krångla ska skriva in ett brev idag. Hur skulle jag veta jag var tvungen klara poängen inom 4 veckor från skolstart om ingen berättar det för mig kunde dem väl nämt när dem skickade mailet om poängen som fattades. Sen kan ju inte jag styra över när min lärare har tid ge mig provet heller. Menar jag väntade på hans svar i minst en vecka och han som aldrig orkade ordna tid och så. ska jag bli lidande för det med mina pengar, störande som sjutton. Inte svära i bloggen heller hur.

Har en lektion idag, men sjuker än, funderar på vad det gör om jag inte kommer måste ju vila nån hel dag för bli frisk.

Blir nog hemma med tv och papper om kalla kriget jag har prov på imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar