2008-10-01

Trött och sliten

Tiden bara rinner iväg, Tydligen kan csn inte se informationen skolan skickat till dem och tagit för sjutton över en vecka nu ta reda på vad som är fel och kanske skicka ett vanligt brev istället, men jag får vänta på mina pengar kul eller inte.

Orkade inte ens ta mig upp ur sängen imorse är sjuk och riktigt sliten ska försöka dusha snart och åka till skolan om en timme. Blir ont om tid men måste dusha kanske känner mig piggare då eller nåt.
Skulle ju haft prov idag egentligen, mailade in frågade om jag kunde göra det imorgon istället eller fredag så jag får det överstökat. vill inte bli efter i skolan.

Drömde jag var på väg till eskilstuna det var trevligt, ska ju försöka hinna med Örebro och eskilstuna direkt jag får pengar, funderar lite på slå ihop det på nåt vänster. På höstlovet kankse.
Får snacka med dem om det.
Trötter, irriterad på skolan ska det vara så svårt att skicka över rätt uppgifter till csn som dem ska kunna gjort i flera år.

Hoppas jag blir piggare sen annars ska jag vara hemma hela dagen idag med och tillfriskna.

1 kommentar:

  1. kommentarsvar: Vi köpte det på Pets i Ilanda.

    SvaraRadera