2008-10-02

Skolan

Första dagen i skolan på ett tag.
Var ju där början av förra veckan sen var jag ledig och nu i veckan har jag ju varit sjuk.

Ska ha datakunskap och samhäll, hoppas jag klarade dataprovet jag hade sist tror det gick ganska bra tyckte jag.

Idag blir det stan en snabbis nej jag har inte fått pengar än, men ringde csn idag (igen) och en handläggare håller på med det så ska bara maila in och förklara varför det tog sån tid (?)
klara kursen och sen ska dem besluta ifall jag får pengar från början av terminen eller från jag klarade kursen. störande för nu hade skolan sagt jag klarade det den 23 fast jag klarade den 18 och det ger en vecka mer studiemedel. Vilket kan vara bra att ha när man ligger lite back som jag nu gör för det har inte varit annat att krångel.

Ska köpa present till Robins syster Frida som fyllde år i måndag blir fira henne i helgen :)

Nej dags göra sig klar hitta alla böckerna jag behöver och så.
Have a nice day

/ Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar