2008-10-22

Tog ledigt idag

Ja exakt som rubriken säger jag tog ledigt, orkade inte mer just nu. Har haft 4 prov sen i torsdags. Blev för mycket har inlämningar också, så snart ska jag ta en långt skönt bad och sen åka ner och gå på stan med David och kolla in H&M innan klubbveckan tar slut. Ska passa på handla lite t-shirtar linnen sådant^^,
Dem hade rea med så kanske hittar något ur den också :)

I helgen blir det Örebro hälsa på Michaela vi ska på badhuset och sen äta god middag tapas skulle det bli hittade några saker jag skulle kunna tänka mig äta jag är lite kräsen så med maten.

Idag blir jag galen på Saga försöker sno min mat varje gång jag äter riktigt irriterande, sen hade hon tops över hela golvet i badrummet, och igår välte hon ut ett helt glas vatten över min kokbok.
Inte första gången hon vällt ut vatten överallt. Och Emo lär henne ingenting heller hon bara tittar på.

Ja ska väl börja göra mig i ordning för staden med David han skriver om öl ifall någon är intresserad. Betygsätter och så.

Hoppas jag hittar något på stan.

Ha en bra dag

/Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar