2008-10-18

Hemma helg

Sköt upp Örebro en helg för har 2 prov i början av nästa vecka och den här veckan har jag haft 3 stycken, så kände att jag behövde vara hemma och plugga. Tog ledigt igår idag ska jag börja igen.
Var på stan med Caroline igår det var kul ,behövde lite råd/tips om vinter skor blev ett par från wedins jag hade kikat på tidigare. Var 30% rabatt också så fick dem för 349 kr billigt och bra. Var lite högra stövlar. Skönt ha när det blir kallt. Vi tog en fika och shoppade lite till.
Sen på kvällen kom Lina och Johan över och vi kollade på Hairspray det var super bra :)
Idag ska jag vara nyttig ska duscha snart sen plugga och gå en lång promenad och sedan baka lite och laga lite mat funderar på lasagne eller kanske nåt med kassler. Kyckling gryta är ju iförsig gott med.

Fått tillskott ifamiljen också en kisse som heter Saga ska prova henne ett tag för kolla hur det går med Emo och så, Haft henne en vecka idag så blir nog prova en vecka till tror jag. Om inte Emo får något utbrott och beter sig illa. Hon har varit ganska elak mot henne så hoppas det ger med sig.
Just nu sitter båda katterna på balkongen och kikar ut över gården.
Sweet :)

Ha en bra dag

/Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar