2008-10-19

Allt i ett smink

Har ni läst den här artikeln på aftonbladet? Funderar på skaffa Ultra bland från lush den funkade som rengöring, läppbalsam, ögonkräm och en hel del mer saker. Vi har ju ingen lush i min stad tyvärr men ska kolla om man kan skicka efter den från hemsidan.

Idag ska jag till Grums med sambon, hans mamma hämtar oss om någon timme ska hälsa på hans mormor som har flyttat nu ska bli kul att se hur den nya lägenheten ser ut :)
Kanske ska jag springa in på affären och kolla om dem har några bra erbjudanden.

Dags att plugga har ju 2 prov till veckan, tisdag kalla kriget onsdag antiken.

Ha en bra dag

/ Leaah

2 kommentarer:

  1. Va kul att du hittade till mig:) ja dom är himla goda. Lagt över lite recept idag som jag haft på en annan bloggadress. Så blev lite många recept inlägg idag. tihi. men alltid kul med inspiration:) Lycka till med pluggandet. vad har du prov på?

    SvaraRadera
  2. aha. vad vill du läsa sen då, vet du det än? Japps de gör ja, fast hmm:P har precis fixat min examen i miljövetenskap. så nu läser ja kvällskurs i marin biologi medans ja söker å hoppas för fullt på att få tag på ett jobb:) hoppas du har baklust idag med, så kanske du får nytta av nått av alla recpet ja lagt ut då:) tihi. hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera