2008-10-11

Handling på g

Ska snart äta lite frukost åka iväg handla lite mat, skulle gjort det igår när jag ändå var i stan med hade glömt tagit bankortet från Robin så blev inte av, Men idag ska det bli av, lite trist åka handla ensam men vad ska man göra. Nästa helg ska jag åka till Örebro hälsa på Michaela och släkten men ska bo hos Mickan ska bli kul :D Ska shoppa på lördagen :)

Häromdagen när jag och Sambon (Robin)ställde oss i kön på konsum kom en annan tjej gick före oss och ställde sig där hennes kompis stod framför oss i kön, Menar det syndes ganska tydligt ,ville hon verkligen stå just brevid hennes kompis kunde hon väl ställt sig där innan. Inte efter vi hade ställt oss i kön. Finns folk till allt. Varför tror en del man har kö system ? För det är lättare gå före eller. Blir så irriterad samma sak när man ska gå på bussar och folk bara tränger sig före.

Jag hittat en bra gratis sida, man får riktiga pengar. Anmäl er http://pengargratis.se

Känner verkligen inte för att åka till våxnäs idag och handla blåser ute och ser ut att blir regn, men jag åker nog ändå så går tiden lite snabbare.
Funderar på byta namn på bloggen, vad tycker ni? Vore det en idé?

/ Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar