2008-10-07

En helt vanlig tisdag

Ungefär i alla fall, Tvättar idag blev mycket för glömde bort tiden jag hade i tisdags förra veckan. Inte bra men vi får det mesta tvättat även om vi måste hänga upp en del hemma men blir ju rent som tur är så.

Inte fått något beslut från csn än blir galen fick svar i måndags tack för din kompelteringen lägger till den på din ansökan, så stod det på mina sidor om din ansökan är komplett kommer du få ett beslut snart. Och på deras sida står det 1-3 dar så imorgon tredje dagen annars ringer jag in igen och klagar, min telefonräkning blir ju inge billig efter varit i telefonköer med dem massor av gånger senaste veckorna. Dem har ju redan gett mig klartecken genom min studeivägledare att jag skulle få pengar från den 1/10 så vad väntar dem på.

Snart göra mig klar för natten och sen hämta sista tvätten lägga mig sova är helt utsliten, måste upp 8 imorgon också.
Trött som attans. Nej nu går jag hämtar tvätten borde vara torr efter 2 timmar, men skulle inte förvåna mig om den var blöt än, dåliga tvättstuga.

Sov gott
/Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar