2008-10-29

Sömnproblem

Jag kan inte sova, försökt somna om men går inte alls bra, har ont som vanligt.

Kollar in lite väskor och skor på nätet?
Hittade till hon Tina som var med o lyxfällan för nån vecka sen var riktigt snygga väskor . Här kan ni kolla http://www.tinasskor.se/

Gah hittade en sida som var skit billig nu när dollarn är så låg och kollade vad det skulle kosta föra in det i sverige och det var inte så dyrt faktist.
Check it out http://www.forever21.com/

Vad mycket länkar jag lagt upp mot vad jag brukar göra.
Men är lite shopping humör idag så^^, Ska nog kolla upp allt lite mer noga och beställa ifall det verkar okej.

Min dåliga dag verkar fortsätta idag också och tror inte det kommer gå över.
Kollade lite lägenheter nyss vad dyrt det är allting, tur bostadsbidrag finns.
Det här kommer inte lösa sig.

En lektion idag imorgon ledig och en lektion på fredag.
Bond premiär imorgon kväll 23.57 ska bli kul förutom att cykla till stan går inga bussar hem på natten typiskt. Får ta med mössa och sånt så jag inte fryser ihjäl men med min kondis så är det nog den som dör först.

Måste börja städa idag innan festen på lördag, ska försöka få det mesta i ordning idag så är det bara lite lätt plocka undan innan folket kommer, Men med 2 katter som busar en massa så blir det nog en till städomgång på lördag ändå.

Min rygg blir värre ska ta en värktablett och försöka sova, eller läsa nåt why not.

/ Leaah

2 kommentarer:

  1. blev dte nån beställning från forever21? dom har mycket fina fina gejer. har dock aldrig betällt därifrån. men det kanske man borde göra egentligen.

    ja har faktiskt inte läst på distans innan. de här är första kursen. och den är bara halvt pådistans. vilket innebär att vi kommer träffas vid några tillfällen oxå. de e kanon. försökte med en distanskurs för nått år sen, å de gick åt skogen. den va alldeles för svårt. inte kul att köra fast direkt. men nu ska det gå bättre hoppas ja:)

    SvaraRadera
  2. Jag ser framemot lördagen! Jag har dock haft massor att göra denna veckan och har inte hunnit plugga alls än, så vi får se om vi hinner med fika innan lördag, men annars ses vi ju då! :)n Can't wait!

    SvaraRadera