2008-10-28

En jobbig tisdag

Min rygg tar kål på mig, allt är jobbigt vet varken ut eller in.
Nej det går inte längre. It´s to late.
Ska aldrig mer googla på en annans dator igen never never.

Min dator är paj eller ja nästan paj. ska försöka få ut sakerna och damma ordentligt, kankse byta grafikkort med kolla om det funkar. Men vill ha mitt gamla kort det är mitt liksom, ska köpa ett nytt annars dem är ju inte så dyra nuförtiden.

Helgen var nice fylld av dans, skratt,alkohol och lite shopping.
Var skit kul där, ska komma hälsa på igen det var riktigt kul att gå ut äta lite dansa loss, tror jag fick lite träningsvärk av dansen men det var värt det totalt. Checka min bilddagbok, http://leaah.bilddagboken.se/

Fick tid på sjukgymastiken om 2 veckor har redan haft ont över en månad ska vänta 2 veckor till. Skit. Får se om jag orkar vänta så länge.

Vill min dator ska funka igen, orkar inte sitta vid den här.

Idag är inte en bra dag, den är faktist riktigt dålig.
Kommer nog inte bli bra på ett bra tag heller tyvärr, tänker inte låta det försvinna ut i luften.
Allt går bra med Saga hon och Emo kommer överens nu och leker och stojar.

Skriver en inlämning nu ska försöka få den klar tills i morgon, så ligger jag inte efter mer i skolan.

Lördag blir det halloween fest ska bli kul träffa kompisar och så var länge sen man såg en del.
Ska nog laga mat idag var jätte länge sen jag lagade ordentligt med mat.
Hoppas Robin handlar hem åt mig inte på humör för att gå ut.

Have a nice day

/Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar