2008-10-08

3 Veckor!!

Så länge kan det ta för csn fatta beslutet sa dem precis i ett mail, Jag blir gaaalen rent ut sagt jag har inga pengar jag ligger efter med hyran tur man har en sambo, hade jag bott själv hade jag inte klarat mig. Oftast brukar det gå snabbare sa han, men med min tur så tar det väl 5 veckor.

Ska jag tjata mer eller ska jag bara vänta hoppas det går snabbare. Tyck till.

Jag gillar inte leva på andras pengar och låna för jag behöver tex busskort till skolan, kläder kan inte låna mer. jag får helt enkelt handla kläder när jag väl får pengar och försöka låna ännu mer så jag kan ta mig till skolan , kan ju vara bra.

Har mina kamera med men inga batterier för dem hade råkat kasta dem utan se dem var uppladdningsbara, som tur är ska dem köpa nya om dem kommer ihåg det.
Hoppas, känns som allt går fel nu.

Ska försöka städa så jag känner mig lite nyttig.

/Leaah

1 kommentar:

  1. Tävling hos mig - bli mysigare eller skönare. Trevlig helg!

    SvaraRadera