2008-09-18

Fortfarande internetnätlös

Jag har mailat com hem och klagat för på fakturan stod det tydligt och klart bredband tills sista september och är det det nej inte alls, istället hade dem tagit pengar som blev över på första fakturan och sett till en annan fakura vart betalt som inte ens fanns än och är för oktober då vi inte kommer ha kvar com hem. Jag ska ha mina pengar tillbaka.

En glad nyhet är jag är äntligen klar med matte a kursen och kommer få mina csn pengar till veckan förhoppningsvis, Klarade sista provet idag, jag är så glad.
Vill fira nån gång blir det nog som i helgen då ska jag gotta mig ordentligt för när csn ser jag klarade kursen dröjer det ca en vecka innan man får pengarna.

Jag har klarat mig utan internet ganska bra för har övat massa matte och så. men nu är ju det över så tänker plugga svenska, bra inte ha internet ibland pluggar jag mer ordentligt, fast till stora delar av skolarbeten behöver jag ju internet.
Men blir ju sånt beroende, vi sa upp våran morgontidning för att vi läste på nätet och gör vi det nu då neej. Tur metro finns och tidningar i skolan så man inte hamnar efter i nyhets världen.


Snart ska jag luncha i skolan med Ida, sen gå till pekås och handla frukt så klarar mig i skolan tills klockan 5, sen ska jag åka hem och laga mat. Robin är sjuk så han ska inte få gå till jobbet idag.

Vad görs i helgen?
Elin kommer på lördag förhoppningsvis ska vi se på film och äta chips och så.

Ha det

/ Leah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar