2008-09-06

Te drickade och surfande

Igår var jag hos Daniel på campus och umgicks lite med hans kompisar, David kom också.
Det var kul, sen gick jag hem när dem skulle till stan och krogen,jag vill spara mina pengar tills jag får nya och var lite trött, sen var Emo ute också kan ju inte låta henne vara ute hur länge som helst, fast Robin hade hunnit hem då. När jag närmade mig "vårat" hus så kom en grå katt jätte söt och anföll mina ben alltså strök sig massor mot mig och ville bli klappad, jätte söt, fast sen mötte jag min emo hon såg inte så glad ut en katt följde efter mig, tror det var samma hon jagade upp i trädet förra hösten, den var liten då, sen dess har jag inte sett den på våran gård igen. Stackarn

Sitter smuttar på mitt te och surfar lite, väntar på gubben ska gå upp med han är seg, ja vill komma iväg handla idag, ikväll blir det bio mys antagligen kina mat innan. gud så gott :)

Kan ju iför sig börja småstäda lite som jag inte hunnit med under veckan för jag har haft fullt upp :(, ny tv har vi nu :D Gud så underbart stor är den, nästa lite för stor, men jag vänjer mig nog :D hehe, filmkvällar snart gott folk :)

Kankse på söndag :D hehe

Nej nu orkar jag inte vänta längre, nu ska jag börja städa och dundra så han går upp :P hehe nej då, men vore kul om man kom iväg någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar