2008-08-10

Göteborg resan

Jo vi åkte vid 9 tiden på torsdagen kom fram till Stenungsund vid 12 tiden , kollade in Jimmys mamma Ann-sofies nya lägenhet den var jätte fin och hög i tak.
Senare åkte vi in till Götet, åt mat på ett steak house, jätte god lunchbiff :)
Inte dyrt alls, gick på stan jag shoppade lite på rut mfl och gallerix, kollade in det jätte stora Åhlens dem har där. Gigantiskt mot våran i lilla Karlstad.

Fikade lite och sen åkte vi hem, lite fattigare, Ann-sofie fick en ny dator och Jimmy en i-phone.
Och jag med kläder och tavlor hihi :)
Fina kattavlor som ni får titta på när ni kommer hälsar på.

Och jag kan tyvärr inte svara på sms för jag vill inte tanka på mobilen innan jag köper en ny och byter till tele 2. Kommer behålla mitt gamla nummer, men inte tanka på fören ja fått en ny telefon.
Så jag menar inte dissa när jag inte svarar, försöker svara från Robins men inte alltid han är i närheten.

Lite bilder från götet kankse















Jimmy på kafet med några av alla påsarna.















Dammsugarna var jätte stora där, det är ett ganska stor assiett.















Ullevi tror jag det heter
















Tunnel














Kyrka i Stenungsund















Det var jätte fint där nere :)















Var tvungen visa vi var äkta turister :)















Och så Jimmy

Slut på bilder.
Kommentera gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar