2008-12-12

Hinduismen

Sitter och pluggar det just nu, ska skriva en inlämning på ca: 3 sidor och sedan lämna till läraren ta en snabb muntlig presentation och sen är 75 % av kursen avklarad :)

Jag fick lite klagomål på att jag inte uppdaterat bloggen av R, så var väl tvungen skriva lite här.
Fredag ikväll blir det musik quiz igen men den här gången ska det gå bättre. Ska försöka hinna plugga mer än hälften idag så jag slipper ägna imorgon åt det här. Imorgon ska Sofia ha fest igen ;) ska nog komma en sväng i alla fall. Jag är så seg trött början redan bli mörkt ute. Igår var jag och gick en promenad med grannen Johan och sen köpte jag te och fikade med han och han bjöd på lunch jätte gott :)

Kommit på mer saker jag önskar mig, Den här fina ramen i Vitt och några har konstkorten så jag kan ha tre i ramen. Vet inte vilka jag tycker är snyggast, men gillar dem mörka och dem ljusa. Mörka kanske passar bättre i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar