2008-12-09

Utmaning

Jag blev utmanad av Jimmy.

8 favoritprogram:

° House
° Heroes
° Våra bästa år
° Vänner
° Simpsons
° Nya Beverly hills serien
° 2 och en halv män
° Hells kitchen


8 saker jag gjorde igår:

° Hade en redovisning
° Köpte strumpor på H&M
° Pluggade religion
° Bakade lussekatter hos grannarna
° gjorde pepparkakor hos grannarna
° tvättade i ca 4 - 5 timmar
°Pluggade photoshop

8 saker jag ser fram emot:

° Jul!!!
° blir klar med komvux
° Träffa vänner
° Våren
° Nyår
° Pengar
° Saga ska bli stor
° Framtiden

8 favoritrestauranger:

° Alfies
° Teacher's
° Mongolian
° Nya peking
° Kina resaurang i Örebro
° Jensens Bøfhus
°Grannarnas kök
° Jimmys kök

8 saker på min önskelista:

° Bra böcker
° Bra filmer
° Presentkort på ikea
° Ny dataskärm( en stoor)
° Kläder på rut (presentkort funkar också)
° Accessoarer( helst en fin lite mindre väska på H&M)
° Riga resa
° Pengar(presentkort på affärer jag gillar handla i funkar också)


Jag utmanar Karin, Sofia och Michaela



/Leaah

ps. Jag fyller snart år vilka kommer på fest den 19?




2 kommentarer:

  1. Jag kommer på fest! är arbetslös nu, så jag måste ju självklart göra slut på alla pengar! :P
    Du missade ju att ta med den sista delen av utmaningen ;P den måste ju åtminstone stå med som hos mig, så att de du utmanar kan svara på det :P

    SvaraRadera