2008-12-01

Jag vill ha en egen dator

Vilken i-lands problem egentligen. Borde vara nöjd vi ens har dator hemma.
Men när man är van vid att ha en egen dator så blir man lätt bortskämd.
Robin vill ju gärna använda sin med ibland, helst lika mycket som jag om inte mer. Imorgon tänkte jag gå till bibblan på universitetet sitta där plugga någon timme och sen gå hem och åka till skolan självklart elevrådet har ordnat ett föreläsning imorgon, ska bli kul jag är fika ansvarig: och köpa present ansvarig . Vart i Karlstad helst centralt kan man köpa rättvisemärkt choklad helst i en liten present korg eller liknande? Ge mig tips måste handla det imorgon.

Idag har jag inte mått särskilt bra mått illa och frusit en del, känns bättre nu som tur är Daniel är på väg hit snart hoppas jag med glögg så ska vi umgås lite, skönt ha vänner i närheten :)
Ska nog plugga lite också med han, lite hinduismen så jag inte hamnar efter mer i skola.

Dags för något ordentligt äta idag tror jag.

Ha en bra dag

/ Leaah

1 kommentar: