2008-12-21

Söndag

Så nu har hela veckan gått igen.
Onsdag kom familjen på besök på kvällen vi åt glass och sånt fick paket.
Torsdag var jag hos Anders och bakade bröd blev super bra.
Fredag städade jag hela dagen och hade fest på kvällen, fick roliga paket och dem sjöng för mig pinsamt kände ansiktet blev rött::P Allt var Jimmys fel ;)
Igår så var vi åt frukost hos Lina och Johan och sen åkte till bergvik för julhandla lite,alla julklappar är klara. Skönt ha det gjort. Hitta super snygga jeans på lindex för 299 bara inte så illa pris inte, men ska vänta till mellandagarna ifall det kan bli nån rea eller jag fått lite mer pengar:P Eller råkar hitta nåt på rean på outlet butiken på våxnäs.

Idag blir det slappa och försöka laga riktigt god mat och sen kanske hitta på något med nån vän :)

1 kommentar:

  1. Mitt fel? Allt är mitt fel, eller hur? ;P
    Trevlig fest måste jag säga!

    SvaraRadera