2008-12-28

Helgen

Så var har hänt sedan sist jag skrev.
Jo julafton blev trevlig fick mycket bra saker smått och gott :)
Åt mig för mätt som man brukar göra på julafton.

Karin kom hälsade på mig i torsdags en sista gång innan hon åker, hopps vi hinner ses innan våren och hon kommer hem , men iför sig tiden går så fort så är väl snart.

Pappa kom hälsade på igår och vi fikade och sen fick jag och R skjuts till stan, där han skulle byta tröjan jag gav han i julklapp till en mindre storlek och köpa skivor. Jag hittade en del men var så mycket folk så orkade inte prova eller nånting men imorgon ska jag ner med Sofia så då ska jag prova vi åker tidigt så borde vara lite folk då.

Nu ska jag duscha och sedan äta eller tvärtom kanske är väldigt hungrig.

/ Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar