2009-01-02

Nyårs firande och allmänt babbel.

Nyårsafton blev trevlig :)

Isabelle och hennes Micke , David och Alexander kom hit. Killarna lagade mat samtidigt Isabelle klippte mig blev gör snyggt :) Hon är duktig.
Blev fläskfilé med klyftpotatis och rödvinsås med lite rotfrukter.
Var jätte gott :)

Ska försöka sätta fart med pluggandet gah, jag har verkligen inte självdisciplin.
Måste bli klar idag. I alla fall med ett arbete.

Har inte så lång tid kvar på mig, vill inte ha så mycket kvar när väl skolan början den 12 januari igen.

På tal om annat. Aftonbladet har en bra artikel om hur man håller sig fräsh i 24 timmar. Fuktsprayen lät ganska bra. Lite dush sådär för ansiktet. Ni kan hitta till den här .

Ha en bra dag:)

/Leaah

2 kommentarer:

  1. Försöker också diciplinera mig med pluggandet men det fungerar inte så bra när man ska läsa en skitbok. Försökte hitta en sammanfattning om boken på google, fick då fram: boken kan sammanfattas på en mening och att man inte skulle läsa den om ingen tvingade en. Orkar verkligen inte läsa men måste för jag ska skriva en hel jävla a4 om den.

    Vad är det du ska plugga med då?

    BTW: om den gamla tv:n, den är för stor för att stå på hyllan i sovrummet så den står i garderoben tills vi köpt lagerhylla att ställa den i :)

    SvaraRadera
  2. det låter som du hade en lyckad nyårsafton! Me too :-) Jag är nyfiken på hur du ser ut i håret nu!

    jag har också plugga att göra och ska disciplinera mig nu i helgen har jag tänkt. Får väl se hur det går med den saken!

    Ha det bra gumman. Kramis.

    SvaraRadera