2009-01-03

Lördags göra

Gillar ni min nya headern? Baso var snäll och gjorde den åt mig utan jag ens bad om det:D
Me like. Sen gjorde han en i svart vitt också.

Nu väntar jag på mat, Köttfärssås och spagetti :D

Någon som vet vad double cream är? Kan man använda vanlig vispgrädde?
Ska göra ett Gordon Ramsy recept någon dag och stod med i receptet.


Så snart kommer Anders hit så ska vi baka lite bröd igen.
Alltid trevligt . Efter det blir det film Get smart och batman den andra minns inte vad den heter nu.

/Helena

3 kommentarer:

  1. Double cream är väldigt tjock grädde (kanske också högre fetthalt??), men jag tror det går utmärkt att byta mot vanlig standard-grädde. Fast du har säkert redan bakat nu när du läser det här, hur funkade det? :)

    SvaraRadera
  2. Okej =)

    Ja då, allt är fint Kommer upp till Karlstad den 17:e eller 18:e tror jag. Ska bara upp några dagar den här veckan o sen har jag praktik igen. Vore jättekul med fika då!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du och anders har riktigt kommit in i bakandet ser jag! Härligt :-) Vi får allt se till att komma in i promenerandet när jag kommer tillbaka, från onsdag är jag på plats i Karlstad igen :-) ha det gott. Kramis.

    SvaraRadera