2009-01-03

Bloggen

Jag tycker min text på bloggen ser så smetig ut så jag har ändrat och dolat, men vet ni vad i vanliga internet explorer ser den bra ut precis som jag vill ha den, Men i mitt mozilla firefox så den smetig ut. Ordena liksom är så nära och jobbigare läsa. Vad tycker ni ? Vad använder ni för webbläsare?
Ja älskar firefox vill inte byta ju. What should i do?

Dags dusha och sen plugga men vill nog ut lite i det fina vädret också solen kommer fram så mysigt:)

Förresten måste bara berätta min babe Malin ska ha bebis så gulligt :D Så tryck på hennes namn och gratta henne.

Och snart är det dags bli faster också, mitt brors barn kan komma närsomhelst:D

/Helena

3 kommentarer:

  1. Hoho jag tycker det ser bra ut, och jag använder firefox.

    SvaraRadera
  2. jag tycker också texten ser bra ut med firefox. kanske bara är din läsare? :P

    Vad söt du är babe :D

    SvaraRadera
  3. Vad du ska göra är såklart att fixa det i firefox och inte strula till det på alla andra sätt gumman ;P

    SvaraRadera