2009-01-04

År 2008

Jag tänkte skriva en sammanfattning av mitt år som försvunnit alldels för fort. Men ärligt talat jag minns inte hälften jag gjorde. Hade inte mitt bästa år tyvärr men kanske kan bli bättre det här gången.

Våren var mysig träffade Sofia och Robert mycket och hade middagar,Melodifestivalen kvällar.
Sommaren var inte lika kul som jag hoppades det skulle bli, Robin jobbade hela sommaren jag fick inget sommarjobb så var tvungen ligga lite lågt med resor och såna roliga saker så blev mest hemma. I augusti var Annas bröllop det var fint :)
Hösten började skolan(komvux igen) och tiden sprang iväg. Lärde känna en del nya härliga vänner som var riktigt kul, hoppas det blir mer nu framåt våren. Jag fyllde 21 och känner mig bara äldre fast samtidigt inte en dag äldre än 18. Julen blev mysig .

Skulle bara önska mer tid med vänner framåt våren, då mår jag som bäst.

/ Helena

1 kommentar:

  1. Jag har lektion på onsdag och fredag, vad sägs om fika på torsdag? Funkar det för dig? =) Jag kan när som helst.

    SvaraRadera