2009-01-20

Influensa tider

Ja influensa tider har kommit, R ligger hemma och riktigt dålig faktist lite orolig att lämna han ensam när jag ska iväg till skolan så struntade i första lektionen egentligen var jag för trött också.
Så nu har man nyss kokat vätskeersättning och ska försöka tvinga i han lite det.

Annars rullar väl livet på som vanligt, är trött sliten hatar gå upp halv 7 och speciellt till ett smällande ljud som Saga orsakade. Nu hinner jag äta frukost också innan psykologin. Min rygg börjar göra ont igen dags för promenader och ryggövningar får jag försöka komma igång med.

Ha en bra dag nu. Och håll er friska från influensa viruset.
Konstigt nog är jag inte sjuk. skumt..

/Helena

1 kommentar:

  1. Peppar, peppar får du säga. ;) Jobbigt med flunsan. Hoppas han blir frisk snart och att du håller dig frisk också.

    Hehe. Det var ju bra det då. ;)
    Ja, det tycker jag. Jag har ju en systemkamera. Så vi kan modella lite. ;D
    Tackar. :D Nu finns nya layouten ute också, två andra bilder från fotograferingen! :)

    Damien säger tack, eller "voff voff". :)
    Kraaam!

    SvaraRadera