2009-01-13

Klant

Jag är en riktig klant. har en sån där spray flaska i badrummet det luktar gott av och nej inte parfym typ room spray eller nåt , och så skulle jag ta ut hårsprayen så stod den lite i vägen och rakt ner i handfatet och vidare till golvet så fått ställa mig damsuga noga som attans eftersom vi har 2 katter och vill verkligen inte dem ska gå i det.
Bra start på dagen va? Snart ner till stan ska till banken och kolla på jeans, köpa halvårs kort till bussen.
Ska med en buss om en halvtimme, jag dricker te just nu inte ens hunnit äta eller byta om eller nåt känner mig lagom stressad. Snart fredag va...

/Helena

1 kommentar:

  1. Attans. Den gick sönder alltså? Du dammsugade väl inte upp sprayen? Hihi.

    Oja, du måste komma hit till Örebro snart igen. :D Det var riktigt skoj sist. :) Det är bara bra med oss. Hur är det med er?
    Kramar

    SvaraRadera