2009-01-11

Nöjes

Jaså igår blev det nöjes då, Var lite för länge på förfesten dock, men fick gå in gratis och förbi kön med Daniel så kom ganska snabbt in ändå. Hann träffa dem flesta jag skulle träffa men blev inte så länge tyvärr man tappade bort varandra och gick om varandra. Men det får vi ta igen snart med att inte tappa bort varandra hela tiden. Är det för mycket begärt att han skulle ialla fall känna igen mig. Tur man har det bättre nu.


Träffade Maria och Marco från Örebro var jätte kul, trivs så bra med dem och vi dansade det var nice :)
Snart blir det nog en Örebro tripp igen hade väldigt kul när jag var där sist. Vill dit kolla in universitetet shoppa lite och kanske festa lite :) Dags att äta en ordentlig frukost så man klarar sig några timmar och får lite energi.
Kom hem till 3 inatt så sent hade verkligen inte jag tänkt mig, haha men var kul i alla fall.
Imorgon börjar skolan, min sista termin på komvux, skönt eller ja skönt om jag kommer in på något tills hösten.
Den här terminen måste jag lägga ner mig ordentligt och försöka göra allt jag ska i tid och helst inte ligga efter överhuvudtaget. Kommer bli en hård termin, Men skönt när det äntligen är över.

Have a nice day.

/Helena


1 kommentar: