2008-12-02

Vad är felet?

Måste folk stå i dörröppningar röka? Om jag vill gå ut från tex Duvanhuset vill jag inte få massa cigarettrök på mig. Om man nu måste röka får man banne mig stå i regnet eller snön och inte förstöra för alla andra som vill gå in och ut från ställen. Tänk på dem som har astma.
Och det där att röka i busskurer om det nu regnar vill jag kanske stå det under utan att få rök på mig.

Och det där om gamla tanter och unga killar måste man ha en hel parfym flaska på sig??
Vad är det om?

Nej dags att fortsätta plugga. Var tvungen skriva av mig lite saker jag stört mig på idag bara.

Nice day:)

/ Leaah

2 kommentarer:

  1. Men tänk lika mycket på stackarna som är beroende av att röka! Ska de behöva bli sjuka för att du inte ska få en liten puff rök på dig? :P De behöver ju självklart inte blåsa mot öppningen och annat folk, men rätt ska vara rätt och det är inte rättvist att kasta ut dem ;P

    SvaraRadera
  2. Heej :D
    Håller med dig om de här med folk som röker överallt, shit va lata liksom.
    Jag kommer ju hem på fred kl 23 så e lite sent kanske, e hemma annars hela veckan, kommer bara va borta på helgerna men annars e ja ju hemma fram tills jul, så vi kan ju ses vilken dag som helst ;) kan höras på fredag! Puss å Kram

    SvaraRadera