2008-12-17

Tiden går fort

Ja väldigt fort, ju äldre man bli desto snabbare går tiden tycker jag.
Undra hur fort den kommer gå när jag är 30 då.
Tyckte nyss det var sommar och sol, men nu är det snö och kallt. Gillar att det är snö när jag fyller år känns som när jag var liten. hehe.
Det är inte alls samma känsla att fylla år längre, visst det är ju roligt och så få paket är aldrig fel men när jag var liten då kunde man knappt somna på kvällen innan och kändes alltid jätte speciellt och så.

Idag blir det Ikea med Jimmy och sen ska ja handla lite och göra en tårta till min familj som kommer senare idag.














Och städas ska det göras.

Igår hade vi ju julbord med Johan, Lina och Alex. Blev väldigt gott det var mysigt :)
Började laga mat vid 12 tiden och hann precis till middagen runt 6. Vi stressade ju inte eller så utan tog det ganska lugnt lagade lite lunch och så också :)
Har massor med rester kvar, hehe vi delade ändå på det mesta resterna men räcker nog ett bra tag till för oss. Lite lunch imorgon och så lunch resten av veckan :P hehe

Nu ska jag börja göra mig i ordning.

Ha en bra dag alla :)

/Leaah

3 kommentarer: