2009-06-23

Äntligen sommar!

Äntligen är solen framme och det känns för en gångskull som sommar här i Karlstad. Underbart!


Önskar man låg på stranden vid havet istället för sitta inne hemma och vänta på att tvättmaskiner ska bli klara. Sen ska man iväg till biblioteket och plugga. Blir det tråkigt sitta inne kan jag alltid gå ut lägga mig i gräset och läsa inte fy skam det inte.

Ska läsa på om dem olika vindsystemen och de olika nederbörderna, inte så kul nix. Men behöver bara kunna allt till provet på Torsdag och förhoppningsvis klarar jag det så jag kan glömma bort det som jag inte orkar lägga på minnet.

Och sen blir det Turism kurser, ska gå igenom upplägget på Torsdag, skönt få någonting att göra på sommaren och kanske kunna få lite pengar för det med (studiemedel).

Hoppas ni alla får en skön dag i värmen med mycket bad ;)



Ska försöka låna hem en bok också, blivit bokmal nu sen sommarlovet börjat. Kul få drömma sig bort lite i andras "världar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar