2009-06-26

Varm dag

Idag var det lite för varmt, eller ja för varmt för sitta inomhus på badstranden hade det varit perfekt!

Så vad har hänt den senaste veckan?
Jo igår så hade jag mitt stora geografi prov som var på hela kursen och max poäng var 100 så behöver säkert minst hälften för få godkänt, jag svarade på alla frågorna i alla fall och det är väl positivt kan man hoppas.

Pratade med Expeditionen också jag ska börja med en ny kurs på måndag turism, låter kul va? Den är i tre veckor sedan börjar jag med en ny turism och resor, låter också ganska kul :) Så ska läsa heltid i sex veckor framåt. Kommer bli hårt, men kul också :) Får en vecka ledigt innan skolan drar igång igen så den veckan och den här helgen får jag njuta lite extra.

Har varit på stan idag träffar söta Sofia vi åt glass shoppade lite, eller ja Sofia shoppade mest för jag ska hålla mig tills imorgon då vi åker till Stockholm och stannar över lördag till söndag. Har ordnat kattvakter med, så kissarna blir inte ensamma i våran lägenhet. Bra det. En del tycker katterna kan klara sig någon natt så där ensam, men inte jag, dem ska minsann ha lite sällskap och tillsyn.

Ska bli riktigt kul åka bort, ska till barkaby (tror det hette/stavades så) outlet köpcentrum passar mig riktigt bra känner jag :)Skor ska jag ha, och ett par jeans. Lite underkläder. Sen mest kul gå omkring kolla lite. Ska försöka köpa med lite till min lillebror på Nike outleten.

Sitter och väntar på pizza beställade via onlinepizza som vanligt, bra att kunna göra så :)

Nej nu ska jag nog städa lite så det är rent och snyggt när man kommer hem igen på söndag och kattvakterna vågar vara här inne :)

1 kommentar:

  1. Vi beställde via onlinepizza idag, jätte smidigt :-)

    SvaraRadera