2009-06-03

Shoppings abstinensen

Jag vill ha ett par jeansleggings.
Funderar på dem här från gina.





Den här färgen var ju snygg med. Vilken tycker ni ?

Idag har man varit ledig då, men hade svårt sova inatt, och har vilat på dagen idag. Men känner mig så fruktansvärt trött och seg. Så ska nog gå ut och gå en sväng få lite luft kan nog pigga upp en. Har ätit lite dåligt sista tiden men så kan ju vara det som spökar. Igår åt jag väldigt lite. Inte så bra, för jag är ju ganska liten och det gör jag blir tröttare och mer slitnare på en gång när jag inte ätit ordentligt.
Så dags nu börja äta regelbundet, Ska nog gå köpa lite bananer på min promenad, det är bra ha hemma som mellanmål.

/Helena

1 kommentar:

  1. De blev jättesmarriga (:

    De mörka legginsarna var snyggast tycker jag (: Jag köpte ett par jeansleggings på vero moda för ungefär samma pris, skitsnygga!

    SvaraRadera