2009-06-02

Jag klarade det!

Jag klarade Svenska B. Jag är så överlycklig. Psykologin gick inte så vidare bra, men får vara glad över resten heller hur?

Svenskan har jag kämpat riktigt hårt med den här terminen så äntligen är jag klar. Jag är så glad måste fira minsann någon dag. Tur jag ska ordna grillfest på lördag :D

Nu borde stressen bara rinna av mig, hoppas det, men känner mig fortfarande stressad som sjutton. Men men det kommer väl gå över.

Ska plugga igen en kurs nu i sommar har prov runt om midsommar, så kan inte säga jag har lov riktigt än men på sätt och vis behöver ju inte vara i skolan och kan ta det i min takt.

Så idag blir det dags läsa böcker som inte har med skolan att göra. Skönt värre.

Idag var jag på stan en sväng med Erica vi fikade lite och pratade, sen köpte jag glass. Gott jag är ett glassmonster.

Nu är jag hemma bara en snabbis ska försöka hinna äta och diska och sedan åka till farfar.

/ Helena

1 kommentar:

  1. Vad kul att det går så bra i skolan nu! :D Provet runt midsommar går säkert också lysande! Kram

    SvaraRadera