2009-06-29

Hemma igen

Så nu är man hemma igen efter Stockholms resan :)

Vi kom dit vid ca 10.20 tåget var försenat(vilken chock liksom) Sj kan snart bara lägga till en halvtimme på tidtabellerna istället. Kom fram Fredrik mötte oss som tur var, sedan ordnade vi tunnelbana kort skulle ha access kort av en äldre man med okänt ursprung som inte förstod svenska och satt åt godis samtidigt vi bad om kortet och var allmänt slö. Tillslut efter mycket om och men fick vi korten så vi kunde fylla på dem i en sån där apparat i väggen.

Åkte ut till Outleten nice, fick skor för 140 kr i vagabond affären, köpte lite saker åt lillebror i Nike affären. Var bra ställe för en shopping galning som mig :)
Sedan åkte vi in till stan igen, köpte jag några linnen på topshop självklart jag verkligen gillar den affären.

Åt ute på Fridays var gott mysig fin utsikt över kungsträdgården, gick sedan på bio Transformers vilket var en jätte bra film, och rena guldet för mina fötter sitta stilla någon timme.

Sen åkte vi hem till Fredriks moster som vi skulle sova hos. Somnade ganska tidigt lite efter tio. Var ganska slut efter gått upp tidigt och sprungit omkring i stan.

På söndagen(igår) så åkte vi in till stan vid 11 låste in våra grejer, gick på gamla stan köpte mjukglass hälften choklad och resten vanilj. Mums. Så gott. Ska lägga upp lite bilder senare. Var riktigt kul och vill göra om det igen snart :)

Hittade jeansleggins på vila såna med fickor på för 99:- riktigt kap. Dem hade mycket större sortiment av dem där än här hemma.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå till bibblan och plugga. Min kurs börjar ju idag. Så ska göra första inlämningsuppgiften idag. Spännande men verkar roligt :)

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar