2009-07-01

Jag klarade det!

Mitt geografi prov ni kanske minns jag hade i torsdags?
Jag klarade det jätte bra, jag var lite osäker på om jag skulle klara det överhuvudtaget. Så jag blev jätte glad :) var någon ynklig poäng från vg lite surt, men ändå då vet jag att verkligen klarade det provet väldigt bra.

Idag ska jag till frissan, ska nog klippa av någon cm och lite snelugg, kul göra lite annorlunda förändring. Kanske lite uppklippt med, får se vad vi vågar. Ska göra en förändring i alla fall. Ska bli skönt.

Sen ska jag nog ta en sväng på stan, köpa glass på det nya glasstället inne i stan. Och kolla efter en bok till min kurs, bokus är verkligen sega på att skicka den.

Ska försöka få med mig min mamma och lillebror men dem verkade inte så sugna efter vi var på stan igår några timmar. Men vi missade några affärer då, så tyckte vi kunde ta igen det idag, R jobbar ju tyvärr så han kan inte följa med. Men någon måste ju vilja gå på stan och äta glass med mig någon en timme bara ?

Verkar inte vara 30 grader idag som tur är, var för varmt där ett tag. Hoppas det blåser lite på sig, det är luftstilla inne så vi har fläkten på högsta.

Idag fick jag mina prover och ögonskugga jag beställde på makeupcosmetics och ögonskuggan var underbart fin, ska prova foundation också, gillar deras smink. Bara jag har svårt veta vilken färg jag ska ha på foundationen. Så nu fick jag två olika provet på det, har provat en tidigare så vi får se vilken jag tycker är bäst så jag kan beställa ett helt paket sen.Vill ha det stora paketet med massa olika saker i. Riktigt bra pris.

Nej dags äta frukost så jag inte hungrar ihjäl hos frissan.

Hoppas ni får en bra dag i värmen, eller regnet som jag har sett är lite överallt i Sverige idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar