2009-07-11

Trött på allt

Jag idag är en sån där riktigt dålig dag.

Jag har knappt gjort ett skit idag, mer än det gamla vanliga,diskat och lagat mat då såklart. Funderar på bara åka hemifrån ett tag,inte direkt som någon kommer sakna mig eftersom han har spelat hela dagen och kommer göra det ikväll med. Men inte så god lust dra ut i regnet alltså.

Bio kanske , det låter lockande . Erik lät sugen med så hoppas, vill egentligen inte ut i regnet, men vore kul komma hemifrån lite . Slippa sitta ensam här hemma och må kasst.

Så hoppas någon vill gå med mig, inte så roligt gå på bio ensam direkt.
Behöver plugga egentligen, men är inte alls på humör för det.

Ibland känner man bara man vill ta sitt pick och pack och försvinna ett tag.
Livet är inte alltid lätt...

Iskallt här hemma med, regnet gör det skit kallt.
Fryser och mår illa.
Det vänder väl förhoppningsvis.

Nu verkar Erik inte lika sugen längre. hehe, vi har inte samma bio smak riktigt eller så hade jag redan sett dem han ville se.
Maria verkar mer sugen nu. Hoppas.
Jag ser vad som helt förutom Bruno, ingen film för mig, inte alls min humor.

Håller tummarna för Maria vill nu :)
Vore kul ses, vi ses inte så ofta direkt.

Dags göra mig i ordning lite nu, verkar som det bli vi som går ut på bio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar