2009-07-11

Äntligen helg eller något

Veckan har gått i rasande fart. Känns som det nyss var helg och nu är det helg igen.

Igår var underbara Sofia här vi åt tacos och sedan kollade vi på Batman Dark knight, Bale gör ju verkligen till rösten en hel del lite irriterande men filmen var bra i alla fall har ju sett den tidigare.

Nu sitter jag och ska plugga snart klar med alla uppgifter utom en som jag skulle ta resa på av resebyrån här i stan, men dem kunde inte svara på mina frågor och gav mig mail till en person som kanske kunde göra det men hade semester så nu väntar jag på svar av min lärare som kan berätta vad jag ska göra istället.
Samtidigt som jag gör det sista av dem uppgifterna jag kan göra.

Idag öser regnet ner med, har regnar över en vecka nu. Kanske skönt iför sig när jag behöver vara inne vid en dator och plugga. Men blir lite kallt inne.

Nu ska jag nog göra frukost och fortsätta plugga, kanske se en film med, vore kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar