2009-07-27

Örebro!

Örebro i lördags var jätte kul och mysigt.
Kom fram vid kvart i elva och mötte Margareta mammas faster och så gick vi hem till henne och John och fick lunch sedan gick vi till stan där mötte jag Maria och Marco :)

Jag nästan tvingade Maria in i provhytten på Change så hon fick sig en ny snygg Bh för bara 75 kr :) Jag köpte också en för 75 kr fast en annan färg/modell.
Sprang lite på stan, jag köpte även jätte gott te hos en som märkte jag var värmläning och trodde Marco var finsk :P Fast han är tysk. hehe. Tydligen har man
mer dialekt utanför Karlstad. ;)



Köpte Jeanslegging, ska lägga upp en bild någon dag. Dock upptäckte jag att det var hål i dem ljusgråa, så fick åka till stan kolla om jag kunde få nya på vårat vero moda, Dock hade dem inte det tyvärr. Men jag fick pengarna tillbaka som tur var. Vilket tjejen sa jag inte borde få egentligen eftersom lapparna var borta. Men jag reklamerade dem ju och det har tre år på sig att göra enligt lag, så då kan ju inte lapparna spela någon roll. Jag ville ju inte byta dem för att byta utan för jag köpte ett par som var trasiga.

Nu har man pengarna i alla fall så ska man kolla om man kan hitta dem på nätet.

Nelly kanske har dem om man har tur :)

Idag har jag varit i skolan gjort prov, och sedan gått med Karin på stan och råkade handla lite, men bara nyttiga saker, som strumpor och lite mat för jag var hungrig :)

Nu ska jag slänga ihop lite middag och sedan plugga lite :)

Fick även mitt paket från asos idag :D Jag blev jätte nöjd

















Dem saker köpte jag :) På bilden med väskan var det bara väskan jag köpte och dem andra topparna, köpte även pyjamasbyxor men det är inte lika kul visa upp ;) Älskar verkligen min nya väska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar